קרדיט pixabay

הסרת שיער מאזורים שונים בגוף הוא אחד הטיפולים הקוסמטיים שמקובלים מזה מאות שנים, באזורים שונים בעולם. עד לפני כשני עשורים, הטיפול המקובל היה הסרת שיער לתקופות ארוכות, באמצעות שעווה, סוכר ואמצעים אחרים, שכל אחד מהם היה אמור להיפטר מהשיער לתקופה ארוכה ככל שניתן. משנכנסה לתמונה הסרת שיער בלייזר כמו באתר https://www.yafa-maximov.co.il המצב השתנה מיסודו – כעת מדובר בהסברת שיער לצמיתות, או לכל הפחות לכמה שנים. מהי הסרת שיער בלייזר ומתי היא אפשרית? מהם המאפיינים של קליניקה מומלצת להסרת שיער? איך לבחור קליניקה איכותית? להלן כל התשובות.

מה זה הסרת שיער בלייזר ומתי היא אפשרית

הסרת שיער בלייזר היא למעשה הסרת שיער לצמיתות, תוך פגיעה בשורשים של השערה, על מנת למנוע ממנה מלצמוח שוב בתוך זמן קצר. במידה רבה, מדובר בדרך סינתטית לייצר קרחת. ואולם אף שקרן הלייזר ידועה מזה כמה עשרות שנים, היה קושי רב לרכז את קרן הלייזר ברמה שהיא מצליחה לבצע כל פעולה אחרת מעבר לתאורה עצמה. מרגע שהדבר אפשרי, הסרת שיער בלייזר היא רק אחת הפעולות שאפשר לבצע. עם זאת, חשוב לדעת שהפעולה הזאת איננה תמיד אפשרית. למשל – מי שיש להם עור כהה, יגלו במהרה שלא פשוט להסיר שיער בלייזר. לכן לפני שמבצעים פעולה כזאת, כדאי לבצע בדיקה מקדימה.

מהם המאפיינים של קליניקה מומלצת להסרת שיער

בדיקה באינטרנט, בעיתונים ובמקומונים, מעלה שיש הרבה מודעות של קליניקות המכריזות על היכולת לבצע הסרת שיער בלייזר בצורה איכותית . נשאלת השאלה איך בוחרים את הקליניקה המתאימה, ואיך מגיעים לאנשי המקצוע המהימנים ביותר בתחום. להלן כמה אמות מידה חשובות. אם יש לכם קליניקה להסרת שיער – כדאי שתקראו את השורות הבאות:

  • שקיפות: חשוב מאד שהקליניקה המציעה הסרת שיער בלייזר תיתן גם את כל המידע הנגיש והאיכותי הנדרש. למשל – חשוב למסור מידע מהימן, ולהסביר כי הסרת שיער בלייזר לא תמיד אפשרית כבר בפעם הראשונה, והיא איננה אפשרית כלל לבעלי עור כהה.
  • אמינות: חשוב למסור מידע מושלם, ולא לדלג גם על נושא המחיר. קליניקה שמסרבת למסור מידע מקדים בטלפון ומתעקשת על הגעה פיזית, צריכה לעורר חשד. עם זאת, חשוב להזכיר שלא כל המידע ניתן למסירה בטלפון או בצ'אט, וחלק גדול מהפעולות הוא אינדיבידואלי.
  • מהימנות: מהימנות פירושה מסירת מידע ועמידה בו. קליניקה שנוקבת במחיר, ובאותיות הקטנות גורמת לעוד תוספות, עלולה להיתפס כבלתי אמינה.
  • עמידה בהבטחות: אם הבטחתם משהו – קיימו. אולי הפעם זה יגרום לטרחה מסוימת, ואולי אפילו להפסד כספי, אבל זה בהחלט ימשוך לקוחות. אם התברר שאתם לא מסוגלים לבצע משהו – פשוט אל תבטיחו.

מהימנות היא עניין של זמן

אחד הדברים שחשוב להפנים הוא שבניית מוניטין לעסק, ובכלל זה קליניקה המבצעת הסרת שיער בלייזר, היא עניין מתמשך. קשה מאד לבנות שם טוב, וקל מאד לקלקל. לכן צריך לשים לב, להיות ממוקדים, לא לעשות שטויות ובעיקר לקיים הבטחות. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here