קרדיט pat-tech.co.il

מדחס תעשייתי הוא כלי רב תכליתי, חיוני ובסיסי בכל אתר בניה. המדחס משמש להפעלת כלים רבים כמו פטישי אוויר, מלטשים, מרססי צבע ועוד, וחוסך אנרגיה מתכלה כמו דלק וחשמל, חוסך זיהום אוויר משמעותי בגלל חיסכון בדלקים, וכמובן גם כסף, בגלל השימוש בחומר הגלם החינמי- אוויר.

אך למעשה כדי לנצל את המיטב מתפעול מדחס תעשייתי באתר בניה, חשוב להשתמש בו נכון, כך שהוא לא מסכן את העובדים מצד אחד, אך נותן עבודה אפקטיבית ויעילה מצד שני. במאמר זה נדון בהתאמה בין המכשיר לאופי העבודה הנדרש, ובזהירות הנדרשת בשימוש בקומפרסור באתרי בניה.

איך לבחור מדחס תעשייתי לשימוש באתר בניה?

על מנת להתאים מדחס תעשייתי לאתר הבניה שלכם, או לאתרי הבניה שאתם מתפעלים, חשוב לקחת בחשבון כמה נקודות.

מקור הכוח- מה יפעיל את המדחס? אמנם, מדובר על כלי חסכוני באנרגיה, אבל ככלות הכל, הוא לא \"פרפטום מובילה\", וכדי להפעיל את המתקן נדרשת אנרגיה חיצונית. אם מדובר בחשמל- נדרשת נקודת חשמל זמינה באיזור. אם מדובר בדלק- תידרשו לספק דלק באופן קבוע, אך מצד שני דלק יאפשר לכם לעבוד עם מדחס תעשייתי נייד.

  • גודל- כמות השימוש ואופי הצרכים שלכם, קובע את גודל המדחס. שימוש במדחס קטן מדי עלול לאמץ אותו מדי ולהרוס אותו. מדחס תעשייתי גדול מדי, יהיה יקר בלי הצדקה לצרכים שלכם. ובכלל, אולי תשקלו להחזיק כמה יחידות ניידות בגודל קטן או בינוני, כך שתוכלו להתאים את התפוקה לצורכים המשתנים שלכם.
  • ניידות- מערכת אוויר דחוס ניידת מאפשר לכם לעבור בין אתרי בניה קטנים, או להעביר ממקום למקום באותו אתר בניה, ולמקסם את התועלת מהמתקן.

לסיכום, אפיון נכון של הצרכים והשימושים שלכם, יאפשר לכם לנצל את השימוש במדחס התעשייתי בצורה הקלה והטובה ביותר, לתועלת העבודה והרווחים שלכם בבניה.

בטיחות בעבודה עם מדחס תעשייתי

בעבודה עם מדחס תעשייתי חייבים להקפיד על כללי בטיחות כדי לשמור על בריאות העובדים ואיכות העבודה שלהם. יש להקפיד על הנחיות הבטיחות לעובדים, בעבודה באתר בניה. קומפרסור תעשייתי מטבעו, מייצר רעש חזק העלול לסכן את השמיעה. לכן חשוב להשתמש במיגון לאזניים, ובאופן כללי ללבוש ציוד מגן אישי מתאים, בהתאם לצורך ולאופי העבודה של הפועלים. יש לוודא שהכלים והמכונות יציבים, ועומדים במקום בו הם לא עלולים להתהפך או לזוז, כדי למנוע פגיעה בחיי אדם חלילה.

חשוב להקפיד על תחזוקה מונעת למדחס, כך תמנעו בריחת אוויר ונזקים מצטברים, ותשמרו על יעילות עבודה לאורך זמן. וודאו שלחץ האוויר וקצב הזרימה שלו מתאימים למיכשור איתו עובדים באתר הבניה שלכם, כדי לא לגרום לנזק לכלים שלכם.

פי.איי.טי בע"מ – שיווק מדחסים תעשייתיים לאתרי בניה

אנו באיי פי. טי. בע"מ, משווקים מעל שני עשורים מדחסים תעשייתיים, מייבשי אוויר, מחוללי חנקן ועוד, ונותנים שירות מקיף לפני, במהלך ואחרי הקניה, הכולל שירות אחזקה, מניעת נזקים ותיקונים בהתאם לצורך של כל לקוח.

המגוון של המוצרים מאפשר לנו להתאים לכל לקוח, את המערכות המתאימות לו בדייקנות ובמקצועיות.

בין לקוחותינו נמנות חברות מהמתקדמות והחזקות בשוק, כמו רפאל אמצעי לחימה וחברת החשמל! צרו איתנו קשר וקבלו גם אתם מענה לכל שאלה וצורך שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here