קרדיט ofekmaakot.co.il

השמש קופחת לכם על הבית, המרפסת אבודה מראש, אין סיכוי להשתמש בה בשעות היום כי היא מארגנת לכם אמבטיית שמש מסנוורת, ולא זה מה שציפיתם מהמרפסת החלומית שלכם. איזו אכזבה זו!. צמחים ששתלתם באדניות מתייבשים כי הם סובלים משמש עודפת, וכללית- טמפרטורת הבית עולה גם היא, כי השמש מגיעה לחלונות בקלות קשה להכיל אכזבה כזו, לאחר השקעה כל כך גדולה של מעבר לדירה חדשה וחלומית. האמת? כל המעלות מתגמדות כשקשה לגור בדירה. מה עושים? אתם חייבים פתרונות הצללה למרפסת בדחיפות!

פרגולות אלומיניום- פתרונות הצללה למרפסת מושלמים!

פרגולת אלומיניום היא פרגולה שעשויה מאלומיניום, ממש כמו שהבנתם בעצמכם.

המעלה של האלומיניום שהוא קל-כך שאפשר להקים איתו בקלות פרגולה כזו, שתהיה מעוגנת כמו שצריך, כי החיזוקים והחיבורים מסוגלים לסחוב אותה. פרגולה ממתכת אחרת, עלולה לא להחזיק מעמד וליפול.

אלומיניום הוא חומר חזק ועמיד. לא תופס קורוזיה וחלודה ולא נהרס עם השנים. לא מתפורר, לא משנה צבע, לא קורה לו כלום. כמה שווה, ככה עמיד לשנים רבות ארוכות ויפות. שומר על המראה שלו לאורך זמן ופשוט לניקוי ושמירה עליו. קצת מים וסבון והוא נראה כמו חדש. חסין למזג אויר קיצוני כמו רוחות חזקות, גשם ושמש קופחת. כן, גם זו הישראלית. כך שאתם בטוחים מפני התבלות של הפרגולה לפחות לעשרים שנה.

ניתן לעיצוב בדרכים שונות- כמו כל מתכת, ניתן לשחק עם העיצוב שלה. לייצר לכם פתרונות הצללה למרפסת שמרחיקים את הגשם מהדירה שלכם, שמרחיקים את השמש ומעניקים לכם חוויה נעימה וטובה במרפסת שלכם, כמובן בלי לוותר על עיצוב טרנדי מושלם לפי טעמכם האישי. מושלם.

פרגולות אלומיניום למרפסת – עלויות ותפעול

אם נעשה חשבון והשוואה בין פתרונות הצללה למרפסת העשויים מאלומיניום, ביחס לפתרונות מחומרים אחרים, נגלה הפתעה מדהימה.

  • התקנה זולה- התקנה של פתרונות הצללה למרפסת מאלומיניום, היא זולה משמעותית מהתקנה של פרגולה מעץ או מהתקנה של מבנה טרומי במרפסת. כך שגם כאן אתם חוסכים סכום גדול של כסף כבר בהתקנה.
  • תחזוקה זולה- פרגולות אלומיניום מחיר התחזוקה נמוך מכיוון שזו מתכת מעולה, יציבה, וחזקה, כמו שאמרנו קודם, והמעלה הגדולה שלה, היא שאין צורך בתחזוקה. לא בצביעה כל שנתיים- כמו בפרגולה מעץ, לא בהחלפת חלקים שהרקיבו או התיישנו- שוב, כמו בעץ, לא בהחלפת המשטח שהתבלה והתחורר- כמו ב- PVC או ברזנט, או בחידוש צמחיה, במקרה שהחלטתם על הצללה שמורכבת מצמחיה בלבד. מדובר כאן על פרגולה שעומדת בפני עצמה ומחזיקה מעמד שנים באותו מבנה ובאותה צורה.

כך שבסופו של דבר, אתם צריכים רק להנות מהפרגולה שלכם, ולשלוח את כל החברים לעשות גם הם פרגולה כזו.

אופק מעקות – כי התקנת פתרונות הצללה למרפסת זו המומחיות שלנו

אם אתם מחפשים פתרונות הצללה למרפסת- אתם צריכים לדבר איתנו. אופק מעקות ואלומיניום. אצלנו תמצאו פרגולות אלומיניום איכותיות בעיצובים ייחודיים, והורדה של החלומות שלכם למציאות.

אנו באופק נותנים ליווי מלא ללקוח, כולל ייעוץ והתאמה של המוצר ללקוח, ליווי חוקי במידה ויש צורך באישורי הקמה לפרגולה וטיפול בכל הבירוקרטיה, ועד התקנה איכותית, בטיחותית ומקצועית ביותר. אז למה אתם מחכים? צרו קשר!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here