מדפים למחסן – איך לחסוך במקום

מחסן הוא מבנה המשמש לאחסון מוצרים, חפצים, סחורה, חמרי גלם וכדומה. בדרך כלל הוא משמש לאחסון חפצים שאין בהם צורך מיידי. יש מחסנים פרטיים ויש מחסנים מסחריים, המשותף לרוב הגדול הוא שימוש במערכות מדפים למחסן.

מהם מדפים למחסן?

מדפים הם אביזרים חיוניים בכל מחסן, ויש סוגים שונים של מדפים ומחומרים שונים, יש כונניות מדפים, מדפים מודולאריים, יש נשלפים, יש קבועים, יש קצרים או ארוכים, יש מדפים לנשיאת משקל קל או כבד, קיימים מדפים למחסן מברזל או מדפים מעץ ולמרות העובדה שיש גם מדפים מזכוכית השימוש בהם במחסנים הוא מועט ביותר כי הם עדינים ושבירים. מדפים למחסן ביתי או מסחרי, תורמים לאחסון יעיל ונוח ולכן הם צריכים להיות מתאימים פיזית למקום ולצרכים האינדיבידואליים שלו. מדפים למחסן צריכים להיות יציבים וחזקים כדי לשאת את משקל הסחורה, וצריכה להיות נגישות טובה אליהם ומסודרים כך שניתן יהיה להבחין במהירות בכל מוצר.

פתרונות אחסון

פתרונות אחסון חכמים מצריכים יצירתיות, דמיון ותכנון מדויק, לא פשוט לתכנן ולמצוא פתרונות אחסון לחללים השונים, לעתים החללים גדולים מאד לפעמים קטנים או צרים והגישה אליהם לא תמיד נוחה. בעזרת פתרונות אחסון חכמים, טובים ונכונים אפשר לנצל בצורה אופטימאלית ויעילה יותר את מרחב הקיים, לחסוך מקום, המקום יהיה מסודר ונוח. בתכנון פתרונות לאחסון חשוב שאפשר יהיה לראות היטב את המוצרים וניתן יהיה למצוא בו כל דבר שצריך, צריכה להיות להם שקיפות של המוצרים והחפצים המאוחסנים כדי שניתן יהיה לשלוף אותם במהירות ובנוחיות כשיהיה צורך בהם.

מדפי מתכת

מדפי מתכת הם מדפים חזקים שניתן להעמיס עליהם חפצים ומוצרים גדולים כבדים מאד אך יש גם מדפי מתכת לנשיאת משקל בינוני או קטן. מדפי מתכת מודולאריים יעילים מאד כי ניתן להתאים את גובהם בהתאם לגודלם ולגובהם של המוצרים המאוחסנים עליהם. לאחר ההרכבה ניתן לפרקם ולהרכיבם מחדש אם יש צורך במידות אחרות. יתרונם של המדפים המודולאריים הוא קלות ההרכבה שלהם. קיים מגוון אפשרויות עיצוב של מדפי מתכת, בסגנונות שונים ובהתאם לצורכי הלקוח. ישנן מדפי מתכת המיועדים לתצוגה בחנויות, יש המיועדים לספריות, למפעלים, משרדים, מחסנים ועוד.