שירותי הסעדה
קרדיט: canva

אם בבית אתם לא מוכנים לאכול אותו דבר בכל יום, על אחת כמה וכמה כשאתם עובדים במקום מסודר שצריך לדאוג לארוחות שלכם ויכול לדאוג לגיוון. הבעיה עם גיוון היא שאי אפשר לטרטר את האחראים על המטבח או לבלבל את מי שאחראי להזמנות בשינוי הטעם או בחשק שלכם לאותו יום ומישהו חייב לדאוג לזה שתאכלו בהפסקה, בזמן, אוכל טעים וטרי וגם תהיו מרוצים ממנו באותו זמן. בשביל זה יש שירותי הסעדה מהסוג החדש לגמרי שיכול להזמין מנות מכל מיני מקומות ולגוון לעובדים את הארוחות שלהם, לדאוג לכך שהן יגיעו בדיוק בזמן להפסקה כדי שכל העובדים ישבו יחד וגם להיענות לגחמות ולטעמים השונים של עובדים כדי לספק מגוון גדול בכל יום. חברת דיש עושה את זה וגם מנהלת עבורכם את מערך ההזמנות והאספקה, מתקשרת ביניכם לבין מסעדות ומטבחים תעשייתיים ונותנת לכם את השירות שאף אחד אחר לא יכול לתת בצורה מרוכזת.

מה חשוב לדעת על קייטרינג למקומות עבודה?

ההתלבטות בין צורות שונות של אספקת אוכל לעובדים בהפסקת הצהריים גורמת לרבים להתנייד בין שירותים רבים במחשבה שאולי הפעם תמצאו את השירות המתאים ביותר שגם העובדים יהיו מרוצים ממנו. הבעיה היא שבכל פעם שמזמינים אוכל יש יתרונות מסוימים שנהנים מהם ויש חסרונות שבסופו של דבר מקשים להמשיך עם אותו שירות. לכן, כאשר יש מערך קולינרי שעוזר לפתור את כל הבעיות יחד זה נראה מבטיח לפחות במידה כזאת שתגרום לכם לנסות את זה. השירות עונה על הצורך בגיוון, באספקה בזמן, במענה לכל הצרכים והאירועים המיוחדים שתרצו לערוך ובעיקר בכך שהתקציב שלכם לא ישמש תירוץ לא לתת לכם שירות. השירות מתאים לכל מקום עבודה בכל תקציב ובכל דרישה שהיא לתפריט מגוון.

מה אפשר לעשות?

כל מה שנדרש למקום עבודה שזקוק לאספקת אוכל בכמויות גדולות לארוחות מבוקר ועד ערב, להצטרף למקום כזה במקום לתת כרטיס אוכל לעובדים שיחפשו מסעדות בעצמם. זה דורש מטבח שבו אפשר לאחסן את המנות וזה נגיש לכל העובדים שבוחרים את המנות שלהם מדי יום באפליקציה שמיועדת לכך. שם נמצאים כל התפריטים הזמינים והרצויים לעובדים והם מגיעים בזמן ביחד כדי שכולם יוכלו ליהנות מהארוחה בהפסקה. דיש מבטיחה לכם תיאום והצעות אטרקטיביות לעובדים מהמטבחים המובילים בכל תחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here