credit canva

אחת מהתמכרויות המסוכנות ביותר והמזיקות ביותר וכן הנפוצה ביותר הינה ההתמכרות לאלכוהול אשר התמכרות זו מאופיינת ב: שתייה בזמנים לא קשורים או לא תואמים, שתייה בהסוואה, שתייה ללא בקרה, שתייה מתמדת או שתייה בכמויות גדולות, כמו כן הסיכון בשתייה אלכוהול הינו תמידי, בין אם זה אלימות, סכנת למוות למכור ועוד. בנוסף לכך ישנם תסמיני גמילה מאלכוהול אשר כוללים בין היתר: פרכוסים, הזעה, רעידות ועוד. בהליך הגמילה מאלכוהול המכור יהיה בהשגחה גבוהה ובטיפול צמוד. אחד המקומות הטובים ביותר להימנע מהתמכרות לאלכוהול ולמעשה להתחיל בחיים חדשים זה באמצעות מכון גמילה מסודר ואיכותי אשר דרכו יוכל המכור לצאת לדרך חיים חדשה וטובה יותר וכמובן לפרוח מחדש. במכון הגמילה יעבור המכור הליך שבסופו הוא יגיע למקום שליו יותר, רגוע יותר ונעים יותר בשבילו וכן גם בשביל הסובבים שלו. לשם כך תוכלו לפנות לשבטיא אשר הינו מרכז גמילה פרטי ויוקרתי. שבטיא הינו מלון בוטיק מושלם, אשר מעוצב בקפידה ומותאם לאנשים מכורים מכל הסוגים, בין אם זה התמכרויות לאלכוהול, סמים, הימורים, פלאפונים, קניות ועוד. אצלנו בשבטיא יש צוות טיפול מיומן ואיכותי אשר יספק עבור המטופל מקום בטוח ומוגן.

תסמינים חריפים שיש לטפל בהם בהתאם

הליך הגמילה מאלכוהול הינו הליך מורכב אשר משולב עם הצורך הפיזי באלכוהול וכן גם ההשפעות הפיזיולוגיות באלכוהול וכמובן גם בצורך הנפשי בו, כמו כן ההליך המשמעותי ביותר בגמילה מאלכוהול הינו ההליך הנפשי, שבו המטופל יבין במדויק כיצד הגיע להתמכרות, מהם המניעים אשר עמדו מאחורי התלות במשקאות חריפים, ומה אפשר לעשות להבא כדי לא להגיע לנקודה זו. כמו כן ההליך ילווה על ידי אנשי מקצוע אשר מיומנים לכך ותוך השקפת פסיכיאטר מוסמך אשר יודע בדיוק כיצד להתנהל במצבים אלו. חשוב להבין שהליך הגמילה מאלכוהול הינו הליך מורכב וארוך שבסופו יצא המכור אל עבר חיים חדשים, נכונים יותר ושלווים יותר.

אשפוזית לפריחה מחודשת

המקום המושלם ביותר לצאת לדרך חיים חדשה ובטוחה יותר זה באמצעות אשפוזית\מכון גמילה אשר דרכו יוכלו המטופלים לגדל לעצמם מודעות חזקה יותר וכן חיים יציבים יותר וחופשיים יותר. אחד המקומות המושלמים לשם כך זהו שבטיא אשר הינו מרכז גמילה ברמה הגבוהה ביותר. בשבטיא אנו מתמחים בגמילה מאלכוהול, וכן בכל סוגי הגמילות של כלל הסמים. המרכז שלנו מושלם עבור כלל המכורים ואנו דוגלים ביחס אישי וחם מול המטופלים שלנו. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון: 058-712-4712 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here